 | | |
CRM PolsoftCRM Polsoft to program typu Customer Relationship Management, którego docelowym zadaniem jest wspomaganie zarządzania relacjami z klientami. Program ten - stanowiący kompleksowe narzędzie wspomagające pierwszą linię działań przedsiębiorstwa - jest wsparciem informatycznym procesów zachodzących pomiędzy firmą a jej partnerami handlowymi. Koncentruje się on na najbardziej wrażliwej i mającej największy wpływ na działalność przedsiębiorstwa dziedzinie - skutecznej sprzedaży. CRM Polsoft na pierwszym miejscu stawia klienta, gdyż jego zdobycie i utrzymanie przy firmie, staje się największym wyzwaniem na dzisiejszym rynku.
Program pozwala na gromadzenie informacji o kliencie i przyczynia się do przekształcania go w partnera handlowego przedsiębiorstwa. Program umożliwia systematyzowanie informacji wynikających z wszelkich procesów handlowych. Danymi wejściowymi mogą być tu np.: adresy, daty, dokumenty, realizowane działania i wiele innych istotnych danych, które dzięki odpowiedniemu przetworzeniu stają się źródłem siły przedsiębiorstwa. Dzięki systemowi CRM Polsoft, firma może utrzymywać stały i bezpośredni kontakt z byłymi i obecnymi klientami. Może także natychmiastowo reagować na wszelkie zmiany zachodzące w otaczającym ją środowisku rynkowym.
CRM Polsoft, integruje procesy zachodzące w trzech podstawowych działach każdej firmy: marketingu, sprzedaży i serwisie. Aplikacja pozwala na usprawnienie podstawowych działań marketingowych, takich jak przygotowanie ofert i cenników oraz ich archiwizację w powiązaniu z danym klientem. Program wspomaga także rejestrowanie działań telemarketingu i realizację oraz nadzór kampanii marketingowych. Umożliwia też szczegółowy dobór grup docelowych.
W działach sprzedaży, CRM Polsoft daje pełny dostęp do wszystkich informacji aktualnych i historycznych mogących pomóc w realizacji procesu sprzedaży, oraz znacznie ułatwia prowadzenie wielu kontraktów równocześnie przez jednego handlowca (umożliwia też nadzór nad pracą handlowców).
W działach zajmujących się serwisem, program umożliwia ewidencjonowanie zgłoszeń serwisowych, nadzorowanie przebiegu reakcji serwisowej oraz daje dostęp do pełnej historii zdarzeń serwisowych w dowolnych ujęciach.
Program został oparty na dwóch podstawowych elementach, którymi są:
- baza kontaktów; - baza działań.
Elementy te wzajemnie się przenikają i są powiązane z wieloma elementami pomocniczymi wewnętrznymi, takimi jak np.: pracownicy, korespondencja, raporty i zewnętrznymi jak pakiet MS Office, dokumenty zewnętrzne czy system PS2000.
Kontakty umożliwiają gromadzenie informacji o: - szczegółach możliwości kontaktu z klientem (numery telefonów, faxów, adresy e-mail); - prowadzonej przez klienta działalności - typy, branże; - pracowniku prowadzącym; - sposobie pozyskania; - osobach związanych z danym kontrahentem (stanowiska, tytuły, zakresy odpowiedzialności); - działaniach związanych z kontrahentem (działania marketingowe, handlowe, serwisowe); - innych atrybutach dla określenia atrakcyjności rynkowej klienta ( zatrudnienie, obrót roczny); Kontakty cechuje: - integracja informacji o kliencie; - dostęp do danych tylko dla osób uprawnionych; - dynamiczna integracja z systemem zarządzania przedsiębiorstwem PS2000; - zintegrowana poczta elektroniczna wraz z książką adresową; - możliwość zapamiętania trudno uchwytnych informacji nie strukturalnych; - możliwość filtrowania po dowolnych atrybutach; Działania umożliwiają gromadzenie informacji o: - czynnościach realizowanych w ramach danego procesu (marketingowego, serwisowego itp.); - planowanych i faktycznych terminach wykonania; - planowanych i faktycznych czasach realizacji; - ustaleniach i umowach; - przeprowadzonych kontaktach i prowadzonej korespondencji; - ofertach dostarczonych klientowi; Działania cechuje: - możliwość planowania działań; - definiowanie dowolnych zadań i czynności; - predefiniowania typowych działań dla danego działu firmy; - rejestracja zadań i czynności; - możliwość definiowania własnych, optymalnych scenariuszy działań; - korzystanie z predefiniowanych szablonów dokumentów; - łatwy dostęp do pełnej historii działań z danym klientem; - możliwość określania kosztów prowadzonych działań.
Dodatkowo, CRM Polsoft umożliwia kontrolę nad procesem obsługi klienta oraz planowanie działań z tym związanych. Aplikacja pozwala kierownictwu na bieżące monitorowanie zdarzeń w firmie oraz integruje bazy danych, pocztę elektroniczną, faksy, listy i inne formy komunikacji. Program podnosi efektywność pracowników i zapewnia kontrolę nad kosztami działań. Cechuje go wysoka ergonomia w zakresie przeglądu informacji i dopisywania nowych danych. Poprawia przepływ informacji wewnątrz firmy, a także zwiększa gwarancje wypełnienia zobowiązań wobec klienta. Ponadto, umożliwia zarządzanie pocztą elektroniczną oraz zbiera informacje kto, kiedy i z którego stanowiska wprowadzał bądź modyfikował poszczególne dane.  W przyszłości, system CRM Polsoft zostanie wzbogacony o możliwość obsługi systemu z poziomu przeglądarki internetowej a także palmtopów i innych, elektronicznych urządzeń przenośnych.
|  |